BEN KİMİM? KİŞİSEL ÖNERİLERİM NELERDİR? - FİT GÜNLÜĞÜM

BEN KİMİM? KİŞİSEL ÖNERİLERİM NELERDİR?

Kişisel hesaplarımı da bakabilirsiniz;
İnstagram: https://www.instagram.com/kivircik761/



Evet Değerli okuyucularımız fazla lafı fazla uzatmadan kendimden bahsedeyim ben 18 yaşında liseyi bitirmiş mezuna kalmış biriyim. Bundan 6 ay öncesine kadar çok yiyip kilo alamayan biriydim ve o zamanlar arkadaşımla para biriktirip spor salonuna başladım ilk haftalar ağrıdan kolumu kaldıramıyordum arkadaşım 2. haftanın sonunda pes etti tek başıma devam ettim. İlk başladığımda 63 kilo ve 1.78 boyum vardı, evet yanlış duymadınız 63 kilo ve 1.78 boyum vardı boyuma göre kilom dengeli değildi, sırık zayıf gibi ithamlarda yedim ama vazgeçmeyip başardım sizde bunu  yapabilirsiniz ister evde ister spor salonunda. 6 ay gibi bir süreç sonrası yani şuan ise 77 kilo ve 1.80 boy var. Ve Şimdi spor salonlarına gidemeyenler için her şeyi anlatacağız bloglarımızdan sadece 2 si sizi ilgilendirecektir bunlar;
1-yemek
2-fitness 

Size şöyle açıklayabilirim neden yemek cevabı ise çok basit yemek+spor = mükemmel sonuç bunu yazılarımızda görecekseniz. yemek Bloğumuzun linkini yazılarımızın en altına bırakacağız yakında spor için olan güzel atıştırmalıklar, tatlılar serisinde yapacağız dilerseniz bakıp yapabilirsiniz. Son olarak çok sevdiğim 2 kişinin sözleri ile bu yazının sonuna geleceğim.

Hayal edebilirseniz, gerçekleştirebilirsiniz.                 
                                                  Alex de Souza


Hiç bir şeye sınır koymamalısınız. Ne kadar hayal ederseniz, o kadar ileriye gidebilirsiniz. 
                                                                                                                                Michael Phelps

Yorum Gönder

0 Yorumlar